Kies hier uw vakgebied
  •   Incompany
    Verkoopvaardigheden voor de zorg Training

    Marktwerking in de zorg heeft als gevolg dat zorgorganisaties geen afwachtende houding kunnen hebben, maar juist ‘de boer op’ moeten om verzekerd te blijven van voldoende financiële middelen en cliënten. Dit betekent dat medewerkers van zorgorganisaties contracten ‘binnen moeten halen’ en (proactief) gesprekken moeten gaan voeren.

  •   Incompany
    Waarderend auditen Training

    Wilt u een interne audit niet alleen inzetten als verbeterinstrument maar ook als veranderinstrument? Dan is waarderend auditen de juiste methodiek. Hiermee focust u op het enthousiasmeren en motiveren van de auditee om een bijdrage te leveren aan continu verbeteren.

  •   Incompany
    Workshops Lean methodieken Workshop

    Efficiency- en kwaliteitsverbetering staan in de zorgsector hoog op de agenda. Hoe kunt u complexe processen efficiënter inrichten zonder de cliënt uit het oog te verliezen? Veel zorginstellingen passen de principes van Lean Management inmiddels succesvol toe. Lean is een krachtige en praktijkgerichte filosofie waarbij de cliënt centraal staat.

  •   Incompany
    Zorgadministratie nieuwe stijl (voor GGZ) Training

    Ingrijpende veranderingen als prestatiebekostiging (DBC’s en ZZP’s), invoering Basis GGZ, meer behandelinformatie op de factuur en interne vragen over registratie en opbrengsten, zorgen ervoor dat het administratieve proces verandert. Het administratieve en het primaire proces komen steeds dichter bij elkaar. Van uw medewerkers wordt verwacht van verschillende systemen kennis te hebben. In deze nieuwe situatie heeft de zorgadministratie steeds meer een adviserende functie.

  •   Incompany
    Zorgadministratie nieuwe stijl (voor ziekenhuizen) Training

    Ingrijpende ontwikkelingen zoals Horizontaal Toezicht zorgen ervoor dat het administratieve en primaire proces steeds dichter bij elkaar komen. Voor de zorgadministratie betekent dit nieuwe taken en verantwoordelijkheden. De zorgadministratie kan niet langer een ondersteunende afdeling op de achtergrond zijn. Alle ontwikkelingen vragen om een proactieve afdeling die meer op de voorgrond treedt en een adviesrol vervult.