Hoe verkoop ik mijn organisatie?

Als accountmanager en relatiebeheerder wil je een stevige lange termijn relatie opbouwen met je klanten. Beheersing van de juiste gesprekstechnieken is hierbij essentieel. Hierdoor haalt u namelijk het meeste rendement uit de diverse contactmomenten die u met uw klant hebt. Daarnaast zal de klant u ook gaan zien als een interessante gesprekspartner.

  • Q-Academy organiseert een praktijkgerichte training waarin de basisprincipes van de verkoopeffectiviteit bij accountmanagement en relatiebeheer uitgebreide aan de orde komen. U leert hoe u met succes langdurige relaties met zakelijke klanten, zoals zorginkopers, verzekeraars, gemeenten een verwijzers kunt aangaan en ontwikkelen. De training combineert theorie met praktijk via presentaties, interactie en opdrachten. Belangrijke succes- en faalfactoren passeren de revue, evenals vele tips. U werkt tijdens de training aan uw persoonlijke verkoopeffectiviteit. U kunt eigen vraagstukken indienen. Er is veel gelegenheid om onderling kennis en ervaring uit te wisselen.

    Kortom, een leerzame training voor iedere accountmanager en relatiebeheerder die meer uit zijn gesprekken wil halen en zijn relatie met de klant wil verstevigen!

    Voor wie is deze training bedoeld?
    Voor medewerkers van zorgorganisaties: zorgverkopers, relatiebeheerders, managers, teamleiders et cetera, die zich bezig (gaan) houden met accountmanagement en relatiebeheer. Voor medewerkers die op een bewuste manier willen leren om hun communicatie en gedrag af te stemmen op de klant, zodat zij een beter contact krijgen en de klant beter kunnen overtuigen.

  • Na afloop van de training:

    • Heeft u inzichten, concrete handvatten, voorbeelden, tips en trucs.
    • Bent u bekend met de diverse sociale en communicatieve stijlen;
    • Weet u wat uw eigen stijl is, hoe die stijl past bij andere stijlen en hoe u uw communicatie kunt aanpassen aan uw gesprekspartner om een betere band te krijgen;
    • Weet u het verschil tussen rationele en emotionele behoeften en hoe u die kunt achterhalen;
    • Bent u in staat om beslismotieven te achterhalen;
    • Weet u hoe u de mate van spanning in een gesprek kunt beïnvloeden en beheersen, zodat u uw gesprekspartner kunt beïnvloeden;
    • Weet u uw positie tijdens een gesprek te verstevigen, zonder de relatie te schaden.
  • Deze cursus is ook geschikt voor incompany doeleinden. Wij maken het programma op maat naar de situatie in uw organisatie.

  • Voor wie? Voor medewerkers van zorgorganisaties: zorgverkopers, relatiebeheerders, managers, teamleiders et cetera, die zich bezig (gaan) houden met accountmanagement en relatiebeheer. Voor medewerkers die op een bewuste manier willen leren om hun communicatie en gedrag af te stemmen op de klant, zodat zij een beter contact krijgen en de klant beter kunnen overtuigen.

    Trainer: Thijs Koevoet, trainer, coach en eigenaar van trainingsbureau T-Workx. Thijs werkt als senior trainer voor Q-Academy.

    Investering: € 440,- per persoon (Q-Academy is vrijgesteld van btw). Deze investering is inclusief lesmateriaal. Tijdens de training verzorgen wij een dagarrangement dat bestaat uit koffie, thee, fris en een uitgebreid lunchbuffet.

    Locatie: Oudlaan 4, Utrecht.

    Annuleren en doorschuiven: lees hier onze algemene voorwaarden voor open trainingen.

    Neem voor meer informatie contact met ons op.