Kies hier uw vakgebied

  •   06-02-2018
    Stoomcursus DBC’s GGZ Basiscursus

    In de GGZ is prestatiebekostiging ingevoerd. Dit betekent dat GGZ-organisaties betaald worden voor de zorgprestaties die zij leveren en dus niet meer automatisch geld ontvangen. Een goede bronregistratie is de basis, waarbij kennis van DBC’s van groot belang is. Hoe zet u nu de (vervolg)stappen? Waar zitten de knelpunten? Wat zijn de risico’s en gevolgen voor uw organisatie?

  •   08-02-2018
    Dashboards in Excel voor zorgorganisaties Training

    Bent u op zoek naar trends en patronen in uw data om deze te vertalen naar concrete en begrijpelijke stuurinformatie? En zoekt u hiervoor naar een flexibele en kosteneffectieve maatwerkoplossing? Dan gaat u aan de slag met het maken van dashboards in het softwareprogramma dat u al dagelijks gebruikt: Excel. Zet de volgende stap in uw Excel-vaardigheden en krijg meer inzicht in en grip op uw zorgorganisatie!

  •   08-02-2018
    Effectieve persoonlijke communicatie voor professionals in de zorg Training

    U heeft veel ideeën, maar krijgt uw team hier onvoldoende in mee. Of u voelt dat de communicatie met uw collega’s soms stroef verloopt. Uw wens: mensen sneller overtuigen, enthousiasmeren en activeren. Een effectieve persoonlijke communicatiestijl is hierbij essentieel. Tijdens deze training krijgt u inzicht in uw persoonlijke communicatiestijl en leert u hoe u de effectiviteit hiervan kunt vergroten.

  •   06-03-2018
    Verdiepingstraining calamiteitenonderzoek Verdiepingstraining

    Wilt u met calamiteitenonderzoek een nog scherpere analyse op ernstige incidenten/calamiteiten kunnen maken, die beter wordt gedragen in uw organisatie? Dit vraagt om ervaring, flexibiliteit in methodieken en aanscherping van vaardigheden. In deze training gaat u hiermee aan de slag.

  •   08-03-2018
    Stoomcursus horizontaal toezicht Cursus

    Er wordt veel aandacht besteed aan de rechtmatigheid van declaraties in de zorg. De huidige systematiek is complex en er zitten veel risico’s in het registratieproces. Deze complexe regels, inefficiënte controles en onzekere omzet waren aanleiding voor de eerste gesprekken over horizontaal toezicht. Met als doel: geen controles en herstelwerk achteraf, maar duidelijke afspraken tussen zorg en zorgverzekeraar over processen, gebaseerd op wederzijds vertrouwen.