Twintig klanten zijn geïnterviewd op onderwerpen als voortraject, opleidingsprogramma, uitvoering, trainers, trainingsmateriaal, organisatie & administratie, relatiebeheer, prijs-kwaliteitverhouding en voor- en natraject.

Op al deze onderdelen hebben we net als vorige ronden weer heel hoog gescoord. En daar zijn we natuurlijk best trots op.
 
 Dit vertelden klanten over ons:

  • “Het instituut is laagdrempelig en creatief en interactief in de werkvormen. Ik kende hen nog niet, maar was erg ingenomen met het feit dat zij ingewikkelde zaken heel eenvoudig wisten te maken. De trainer wist de mensen echt te raken”
  • “De training was intensief maar zeer effectief! Ik zou willen dat onze interne trainingen ook op deze manier zouden worden uitgevoerd”
  • “Zij brengen het niet als zijnde ‘dit is de waarheid’, maar dragen diverse scenario’s aan waarmee we aan de slag kunnen. Gecompleteerd met praktische tips. Het was in één woord briljant”
  • “We werken echt met elkaar als partners samen en dat maakt de training tot een succes. Q-Academy weet wat de zorgsector nodig heeft met al haar bijzondere regels en uitgangspunten, die niet altijd even logisch zijn”

 Graag bedanken we dan ook al onze klanten voor de prettige samenwerking!