99,3% klanttevredenheidsscore voor Q-Academy in Cedeo-onderzoek

99,3% klanttevredenheidsscore voor Q-Academy in Cedeo-onderzoek

Met trots kunnen wij vermelden dat Q-Academy in het klanttevredenheidsonderzoek van Cedeo een 99,3% score hebben gekregen voor onze incompany maatwerktrainingen en een 97,4% score voor onze open trainingen. Wij zijn blij met deze feedback van onze klanten en blijven ons inzetten om aansluitende trainingen en opleidingen te bieden aan zorgorganisaties in Nederland!

Cedeo voert elke twee jaar een klanttevredenheidsonderzoek uit onder klanten. Bij een hoge mate van tevredenheid over het voor-, uitvoerings- en natraject én indien een instituut voldoet aan de vereiste basiscriteria rondom kwaliteit, continuïteit en bedrijfsgerichtheid, komt een instituut in aanmerking voor de Cedeo-erkenning.

“Het geleerde kun je direct inzetten in de praktijk”

Onze klanten geven aan dat Q-Academy goed meedenkt met en luistert naar de wensen. Doordat de opleidingsbehoefte uitgebreid wordt geïnventariseerd, is het opleidingsprogramma afgestemd op deze wensen en goed toegespitst op de betreffende organisatie, stellen zij. De trainingen noemen zij zeer praktijkgericht en interactief: “je kunt hetgeen je hebt geleerd, direct toepassen in je eigen praktijk”. Q-Academy wordt omschreven als “een belangrijke opleidingspartner, die waarmaakt wat ze belooft”.

Deskundige trainers

Ook onze trainers krijgen veel lof. “Trainers zijn inhoudelijk deskundig en beschikken over goede didactische vaardigheden. Ze zijn integer, respectvol, flexibel, bevlogen, ervaren en deskundig; kunnen goed luisteren en anticiperen; geven veel voorbeelden; zijn inspirerend en weten deelnemers in beweging te krijgen.”

Graag bedanken wij al onze klanten voor de prettige samenwerking en feedback!

Het volledige Cedeo-rapport vindt u hier.